Na polovini puta

Prošlo je nešto više od dvije i pol godine od kako nas je preuzeo koncesionar. Kažemo koncesionar jer tvrtka ZAIC-A Ltd. koja je dobila koncesiju, nikada nije imala stvarnih dodirnih točaka sa Zračnom lukom Zagreb d.o.o. i njenim radnicima, jer je prije preuzimanja, prenijela svoja upravljačka prava dvjema tvrtkama koje je i osnovala, a od rujna 2014. godine, Europska komisija je odobrila stjecanje zajedničke kontrole nad konzorcijem ZAIC (Zagreb Airport International Company) od strane International Finance Corporation (IFC) iz Sjedinjenih Država, TAV Airports Holding (TAV) iz Turske, Aeroports de Paris Management (AdP), Bouygues Batiment International (BBI) i Marguerite Funda iz Francuske.

Prošlo je više od tri godine od kako smo tvrdili da se uništava jedna profitabilna i stabilna tvrtka koja je uz ušteđeni novac bila kreditno sposobna da sama napravi novi terminal. Ali netko nije mislio tako. Svima je već jasno da koncesija i izgradnja novog terminala nemaju dodirnih točaka. Podsjetimo da su u prvom danu preuzimanja od jedne tvrte napravili četiri nove. Do danas su dvije već predali nekim novim igračima. Jedna od njih je i promjenila svoje sjedište. Iako zakon o radu i Koncesijski ugovor kaže kako se za radnika ništa neće mijenjati, dogodilo se upravo suprotno. Osim što radnici imaju radno mjesto, sve ostalo se promjenilo. Pitamo se, kako to odgovorne institucije i osobe ne vide da je došlo do promjene: vlasnika tvrtke, imena tvrtke, sjedišta tvrtke, radnog mjesta radnika, opisa poslova radnika i da ne nabrajamo dalje? Što se treba dogoditi da promjena bude primjećena? Vrijeme će dati odgovore. I dok čekamo da odgovorni progledaju OVDJE možete pročitati članak sa neovisnog novinskog portala HOP.

1767 Ukupno 1 Danas